sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

uudet ihmiset on aina tosi ihania

Uusia ystäviä ja vanhoja tuttavia. Joskus vanhat hyvät eivät olekkaan enää niin hyviä. Valkoiset uudet lakanat on paremmat kuin vanhat tutut muumilakanat. Sen mä oon huomannut. Joskus on kiva palata niihin vanhoihin hetkeksi, mutta sitten huomaa, että uudet valkoiset on paremmat. Joskus mulle käy niin. Jotkut vanhat ystävät pysyy ja jotkut unohtuu ja uudet ystävät on aina tosi ihania.
Mä keskityn niihin keiden kanssa mun on hyvä olla, enkä tunne seuraani tylsäksi tai epäluotettavaksi.
Mulle puhaltaa uudet tuulet. Ne tuulet ei puhalla vaan rukan huipulla. Mä tykkään niistä tuulista ja ne saa mut hymyilemään sellaista hymyä, jota kukaan muu ei nää. Mä kerkeän silti pohtia kaikkea. Sitä kuka on mulle hyvä ja kuka ei. Kuka saa mut nauramaan ja kuka ei. Kenelle mä kerron pojista ja kelle en. Musta tuntuu nimittäin, että luotan liian helposti. Joskus mä todella haluan rakastaa jotakuta ja luottaa, mutta en vaan pysty. Ja joskus rakkaus hiipuu, vaikkei haluaisikaan. Joskus joku ihminen ärsyttää kaikella olemisellaan, vaikkei haluaisi, että se ärsyttää. Meneekö tälläset ohi?
Mä olisin halunnut jakaa teille rukan kuvia, mutta mulla ei ole piuhaa mukana, joten se jää myöhemmälle.
Huomenna paistaa aurinko (taas) ja mä laskettelen huomennakin jalkani kipeäksi. Mun ois pitänyt katsoa koulujuttuja, mutta en mä nyt täällä sellasta... Viettäkää te alkukesää siellä etelässä ni minä vietän vielä 2 päivää talvea, koska kunnon talvea ei sinne etelään tullut ollenkaan.

6 kommenttia:

  1. ihanaa kun oot alkanut postaamaan useammin!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pieni vaikutus on varmaan siinä, kun ostin itselleni ton uuden objektiivin... :)

      Poista
  2. maija mistä sun aurinkolasit on? :-)

    VastaaPoista
  3. ootteko kaksoset ku ootte nii samannäköiset? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei olla :-D eikä me mun mielestä näytetä yhtään samalta vaikka blondeja ollaankin!

      Poista

kiitos kommentista<3