torstai 1. toukokuuta 2014

Mä rakastan näitä päiviä

Mä rakastan käydä ulkona joka viikonloppu. Siitä on tullut tavallaan tapa nyt. Ehkä mä rauhotun sitten, kun on aika. Tykkään siitä, että tapaan uusia ihmisiä ja voin jutella melkein jokaiselle. Mä haluan olla kiireinen ja haluan, että mulla on rahaa tehdä kaikkea koko ajan. Mä haluan käydä satamassa jäätelöllä tai vaan käppäilemässä. Mä tykkään käydä ulkona syömässä ja leffassa. Kahvillakin on aina niin kivaa. Sitten yöllä mä kömmin sänkyyni pilkun jälkeen miljoona kokemusta rikkaampana. Tälläisistä päivistä mä pidän.

6 kommenttia:

  1. Aivan mahtavia kuvia! :) mikä kamera ja objektiivi sulla on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihi kiitos!:* mulla on Nikon d3100 ja siihen semmonen putki ku 50mm f/1.8! :-)

      Poista
  2. miksei reetta postaa enää?:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä! :( Reetta ei ota stressiä postailusta, enkä haluu painostaa sitä! Me postataan sillon kun siltä tuntuu:-)

      Poista

kiitos kommentista<3