keskiviikko 14. toukokuuta 2014

My Nikes

Kävin eilen Stadiumissa mielessäni ne Nike Free kengät, jotka monilta ei kohta puutu. Hinta oli mielestäni kirpaiseva ja olen pitkään kauhistellut sitä. Nuo kengät on kuitenkin tarkoitettu lyhyille lenkeille, joten ne ei olisi olleet edes hyvät. Olisi tyhmää maksaa pelkistä salikengistä tai vapaa-ajan kengistä 100 €, jos niitä vapaa-ajan kenkinä kuitenkaan aina en käyttäisi. Törmäsin noihin söpöläisiin, joiden normaalihinta oli tismalleen sama kuin merkin Free mallilla, mutta alennuksen kera sain ne vain 45€:lla! En vielä tiedä laitanko niitä ulos ollenkaan, mutta heti eilen testasin niitä salilla. En taida uskaltaa laittaa niitä ulos, että pohja pysyisi suht valkoisena... :-D naiset.... No joo. Ostin sitten myös mustat balleriinat, koska edelliset alkaa näyttämään sukilta. Halusin tukevammat (hyvä lähteä etsimään hm:stä...), ja nää nyt oli tukevimmat ja hintalaatusuhde oli hyvä. Nyt en voi muuta ku myydä vanhoja vaatteita, että saisin hauskanpitoon edes rahaa... Toivottavasti saan myös äitin ja iskän kirpparipöydästä (joka on tällä hetkellä lanttilassa ja siellä on varmaankin munkin vaatteita) jonkun verran rahaa. Nyt ihan ahistaa. Onneks pääsin noista kengistä niin halvalla, koska en ois jaksanut vaan säästää niihin kalliimpiin lenkkikenkiin enää kuukauttakaan, sitäpaitsi niistä oli mun koko loppukin ja ties millon niitä tulee lisää. Nämä ei olleet siis vielä Tukholman ostoksia, vaan ihan tän päivän aikaansaannoksia!
Ja niin on mun virallinen kesä aloitettu, kuten joku jo mun instagramista huomasikin. "Summer is in the air, baby, heaven is in your eyes". Mulla ei nyt ole ollenkaan motivaatiota koulun kanssa, etenkään, kun tänään jo säät lämpenivät, iskä toi kotiin mansikoita, ensi viikolla lämpötilat hipoo 25 astetta ja koulua on jäljellä vaivaiset 17 päivää. Mua ei ees yhtään ahista, etten ole lukenut sivuakaan mitään ainetta ja pahin koe on tasan viikon päästä ohi. Mut hei... K-E-S-Ä!!! Hallelujah. ainiin onhan mulla sitten niitä töitä ja ne kestää joka päivä 7-15, mutta voi sitä heinäkuuta, kun palkka iskee tililleni ja voi vaan ottaa iisisti. Muutenkin nuorten tulee arvostaa, jos kesätöitä saa, koska niitä on niin vaikea saada. Mä aionkin tehdä niin! Ootan innolla myös päättäreitä, mutta en vielä yhtään tiedä, että lähdenkö täysikäisten kavereideni kanssa yöelämään vai alaikäisten kanssa kaveriporukalla juhlimaan vai sitten ehkä molempia? Sitten on vielä noi veljen ylioppilasjuhlat. Ostin päättäreihin sieltä Tukholmasta juotavaa, jota ei saa Suomesta, mutta siitä sitten niitten Tukholmaostoksien kanssa enemmän! ;-)
Ainiiin ja siitäkin oon innoissani, että viikonloppu lähenee...!

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sain kunnalta, menen hoitamaan vanhuksia! :-)

      Poista
    2. minne meet ? onks se se et saa sen kiinteen 950 euroo ?

      Poista
    3. En mä tarkkaa paikkaa halua kertoa... Ja ei ku hollolan palkka on 730€:a +lomakorvaukset yms!

      Poista

kiitos kommentista<3