perjantai 11. heinäkuuta 2014

ystävän tulee eniten olla aito

Mä oon sellanen, joka voisi istua ulkona elokuisena yönä ja vain jutella. Jutella kaikesta maan ja taivaan välillä. Mikä parasta, mua ei kiinnosta, mitä musta ajatellaan, joten voin puhua kaikille kaikesta ja olla aina oma itteni. Vaikka mua ei kiinnosta, mitä musta ajatellaan, mä silti tiedän, mikä on oikein ja mikä väärin. En aina, mutta yleensä osaan nöyrtyä ja pyytää anteeksi, jos teen väärin. Kaikkein eniten mua aina yllättää se, kuinka joidenkin ihmisten moraali sallii tekemään jotain sellaista, mikä mulle ei ikinä tulisi mieleenkään. Näiden asioiden kautta tuntee ystävän ja ei ystävän, koska ystävää tulee kunnioittaa, arvostaa ja rakastaa. Vaikka ei laittaisi toista itsensä edelle, ajatukset eivät sallisi ikinä satuttaa häntä. Mä tosiaan oon siinä iässä, että alan ymmärtämään, ketkä ovat niitä aitoja ystäviä. Ketkä pysyy ja kunnioittaa ja mikä tärkeintä: vietän elämäni tärkeimpiä hetkiä juuri heidän kanssaan jutellen yömyöhään kaikesta maan ja taivaan välillä.

2 kommenttia:

  1. Onks reetta lopettanu blogiin kirjoittamisen vai mistä johtuu hiljaiselo? :o

    VastaaPoista
  2. uskokaa tai älkää - en oo lopettanut! ihanaa että te vielä mua kaipailette kirjottelemaan. kohta postausta:)

    VastaaPoista

kiitos kommentista<3